Långhelg

Har haft en galet mysig fredag! :)
Efter skolan åkte jag o massa folk och fikade, sen åkte jag och Astridarna till Ösbysjön och gick runt och kollade på grodor och blev jätteblöta och vandrade runt i skogen.. Hahah. Sen åkte vi upp till mörby c och hyrde film och köpte godis. Tog en buss som åkte runt hela Sverige innan vi kom hem till mig. Kollade på en film. Gick ut och startade en brasa på tomten och grillade marshmallows! Så jävla kul! Sen sov de över. Jag är jättetrött


Godis!


Grodor!


Och jag!


KOMMENTARER
Skickad av: Anonym

fett mys!

2012-04-28 @ 11:38:10
Skickad av: Tilde

Saknar dig! Mys har också haft värsta grymma fredagen!

2012-04-28 @ 11:44:29
URL: http://tildes.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0