Våt.

Shit pommesfritt. (Haha) Det regnar helt totalt sjukt! Och vi hade idrottsdag idag, nere vid Danderyd Gymnasium. Det var lite halvkul när det regnade. När vi cyklade hem så offrade jag min jacka till Astrid.. Så man kunde ha vridit ut min tröja. Fast jag typ sträckte mitt lår, så. Det gör lite ont. Men det lite smått roliga jobbiga är att Astrid också har sträckt låret. Idag var vi på streetdance, vi kom jättesent och Astrid typ fastnade i tåget på vägen dit, och sen när vi skulle förklara för våran lärare att vi inte kunde vara med, så lät det så mycket som vi ljög! Så här, jag kan inte vara med på dansen idag, för jag har sträckt låret. Och inte hon heller, hon har också sträckt låret. Ja så ingen tror på oss men nu vet ni att så är det.

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0