På rymmen

Nu har jag precis kommit hem. Jag har minnsan inte varit i mitt hus på flera dagar. Jag har harft värsta värsta helgen. Jag orkar inte skriva nån jättedetaljerad grej men lite kortfattat så var det talangjakt i fredags, jag vann nästan, nästan, sen bar det av till Astrid, vi var runt i området och hängde på olika skolgårdar och låg på en birdnest-gunga i några timmar, sedan sov vi över hos henne, vi sov i hennes TVrum i sofffan med kläder på. Och så vaknade vi någon gång, (faktiskt, vi vaknade) och så åkte vi till torget och köpte brunch, åkte till Ösbysjön, med Astrid Ki också, där åt vi brunch och matade 10 st 1 m långa fiskar, sedan badade jag, bara jag, och så var vi där resten av dagen. Jag och Kö tog med oss var sin grodyngel hem. Hah. Det var kul. Och sen var det en gubbe som hade dop också. I vattnet stod dem. Sedan åkte vi hem till Ki och såg på Eurovision SongContest, och så sov vi i hennes kalla och blöta, och LILLA lekstuga, vaknade och åt frukost, såg på en film, sen så skulle jag och Ki till ett äventyrsbad som var flera 100 år bort så vi åkte till Mörby badet i stället, och nu sitter jag här med blött hår och svidande klorfyllda ögon. Lite kortfattat sådära.
Härligt har det varit iallafall. Nu ska jag ta ett glas mjölk.

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0