Grodynglerna har anlänt.

Hejsan. Astrid är här hemma hos mig. Vi har egentligen sånglektion men det blev inte av idag, vi har konsert i slottet på onsdag. Kuligt.
Men vet ni vad. Jag har varit och hemtat grodyngel i Ösbysjön. Jag ska odla upp dom. Nu när jag säger odla så låter det som om jag ska äta de sen, men - det ska jag inte. Nej jag har dom bara för att se deras utveckling. Det är verkligen roligt! Jag matar de (jag annars skulle dom ju dö) och så och jag älskar dom! Jag har fått barn vid 11 års ålder! Hahah nästan så känns det. Riktigt kul. Så nu sitter jag och surfar in på olika sajter för att hitta lite mer om vad de äter och så, och så hittade jag bilder på olika grodor i Sverige. Så hittade jag den här bilden! Den kan ändra färg, som en kameljont. Superhäftigt.
Lövgroda
Men så här kommer såklart inte mina grodor se ut. Mina kommer se ut som vanliga grodor...
Hejdå.

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0