kul med en uppcuttad tå.

Vet ni vad. Igår var det sista dagen på det lilla lovet som jag kunde spendera vid Ösbysjön. Jo för jag och Astrid Kö hoppade vi lianen. Första gången. Jag gjorde det först! *Stolt*. Haha nejdå, men vi gjorde det, och sen när jag skulle gå upp högg det till i tån och sen var det blod på marken, och ett lagom djupt hack i min tå. Det gjorde ont. Så sprang vi och gjorde blodspår på vägen tillbaka så fick jag blöj-omplåstring av en småbarnsmamma och så kom pappa och vi funderade på om vi skulle in till sjukhus och sy men då protesterade jag så då kom de med nån tejp och tejpade ihop det. Nu är det lite smått ömt.
fan. Ett moln på himlen. Nu kommer det säkert regna hela dan. Trist.

KOMMENTARER
Skickad av: Nadja

Snygg header Kajsa :D

2011-06-05 @ 14:37:47
URL: http://nadjasplace.blogg.se/
Skickad av: Elsa

fin header! :D

2011-06-05 @ 18:01:44

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0