HELL YEAH.

Vet ni vad? Jag kom in i Specialgruppen!!!!
Det är alltså en dansgrupp där man går 3-4 gånger i veckan, på Sway. Tidigare har jag gått en gång i veckan på street med min vän Astrid, men så sökte jag in till den här Specialgruppen, vilket är en gång street, en gång jazz och en gång ballet varje vecka. Jag trodde verkligen inte att jag skulle komma in! Åldersgruppen var 12 - 18 år! Jag är ju knappt tolv.. o.o Jo men. Jag trodde verkligen ine jag skulle komma in, men när jag satt på bussen på väg hem från kollo så fick jag ett sms där det stod att jag kom med! WIOOOO.


Sway heter dansskolan jag går i. Som är lite så där SKITbra.


KOMMENTARER
Skickad av: Nadja

Nu Kajsa, nu har du inget att säga när du vill danstävla med mig och jag inte vill! MOHAHAAHA!! För nu går du i en "proffs" - grupp eller vad man nu ska kalla det, men GRATTIS förresten för att du kom in :D

2011-07-04 @ 12:54:59
URL: http://nadjasplace.blogg.se/
Skickad av: Vera

HAHA ÄÄÄÄGD, vi sa ju att du skulle komma in ;)

du är ju gryyym

2011-07-04 @ 14:32:59
URL: http://verastudio.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0