Födelsedag.

Igår fyllde jag ju år! :D Eller vi firade mig eller vad man nu säger. Det var überkul. :D Jag fick riktigt bra grejor faktiskt. Jag fick en longboard, ett par gröna skitsnygga hörlurar :), och en ny telefon! Eftersom att min andra spårlöst försvann.. :O Så alla mina vänner, jag har tillbaka mitt gamla nr nu så ni vet.  Och tre Veronica Maggio-skivor fick jag också som är awesome! Så jag är jätteglad för massa fina grejer. TACK SÅ MYCKET!

Mina hörlurar :3

Och lite coola ballonger. :D

KOMMENTARER
Skickad av: hannah !

TA fotto på telefåååånen ... jag tror inte jag har ditt nr ^_^

2011-07-07 @ 23:57:52

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0