ENSAMM HEMMA

HELOOOW

Jag är just nu ensam hemma och lyssnar på Spotify. Skriksjunger med i alla låtar. Men jag börjar bli.. Hes... Hehe.
Ikväll ska jag på middag hos min farmor och farfar. :D
Förut när jag letade igenom hela min dators historia efter bilder på min familj, så hittade jag den här bilden! Från midsommarafton, när vi skulle plocka blommor till kransar, så hittade vi en smått, missbildad blomma. Fast den var ändå vacker. :) Två blommor. Hihi.
Ååååh gud vad jag längtar till sommaren och våren! Idag var det faktiskt blå himmel, och så sa jag till mamma att snart kanske våren kommer. (Med lite hopp, haha) Men mamma bara: NEJNEJ DET E JU HELA FEBRUARI OCH HALVA MARS KVAR. DREAM ON... Så jaa... En och en halv månad får jag stå ut..
HEJ DÅÅ

KOMMENTARER
Skickad av: Nadja

jag längtar också efter våren och sommaren!! :D

Gå gärna in på min blogg och kommentera <3

2011-01-30 @ 19:02:40
URL: http://nadjasplace.blogg.se/
Skickad av: VERA

hahaha nu älskar jag din mamma. jag trodde att det typ var 4 månader kvar men VAFAN, EN OCH EN HALV KAJSA!!!!!!! EN OCH EN HALV MÅNAD KVAR TILLS NADJA, DU OCH JAG KAN SITTA PÅ UTESERVERINGAR PÅ ÖSTERMALM OCH SKRATTA IHJÄL OSS FÖR ATT VI VAR NÖRDIGA MED TJOCKA, ÄCKLIGA KLÄDER I "VINTRAS". fyfan vad härligt. bara en och en halv månad kvar. <3 YÄÄÄJJJJJJ!!!! LAV IT !

2011-01-30 @ 21:57:27
URL: http://verastudio.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0