Nutella på golvet, godiskrig, och Scary Movie 4

Hellooo!

Har precis kommit hem från Astrid! Igår kväll så ringde några killar och undrade om vi ville komma över så, då gick vi dit, och först så skulle vi se på nån skitläskig film, typ "The Ring" vi såg högst en minut, sen ballade det ut totalt haha, så vi spelade lite COD istället. Och sedan sprang jag och mina kompisar in i värsta garderoben för att skrämma killarna, vilket failade totalt. Och sedan så fick vi reda på att det var massa råttfällor som knipsar av en tårna där inne, så...
Men sedan så hade vi godiskrig, alla sprang runt o bah - "JAG HAR 3 AMMO!" (Ammo=Skott på COD) Och kastade på varandra skithårt. Jag har blåmärken efter det hahaha. Sedan så började killarna köra "Basket" med en Nutella-burk... Jaa, det slutade med att det såg ut som att deras hund hade bajsat riktigt rejält på golvet... Haha, och just då kom hans föreldrar hem.. Vi trodde att dom skulle komma hem kl. 24.00 men dem kom hem typ 22... Så dom blev lite arga, och då gick jag och Astridarna hem... Hehhe.
Hemma hos Astrid såg vi på film. Scary Movie 4, som var jättelustig... Och sedan somnade vi... Haha.
Om du orkade läsa allt detta e du ball! Haha :P
Bild jag inte vet var den kommer ifrån.. (O.o)
Men jag har lite bildbrist haha...Såå..
TJA RÅ'!!

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0