FUCKING SOL IDAAH!

HelloooOooOOO

Idag på förmiddagen så var det ju sol! Sjukt härligt! Jag längtar ihjäl mig till våren och sommaren. Det har smält ganska mycket nu, men det kommer väl fler attacker.. Man vet aldrig vad som väntar på andra sidan molnen... (O.o)
MIN KOMPIS HAR BRUTIT ARMEN PÅ HANS BASKETTRÄNING!! :O :O :O :OOOOOOOOOO Galet
Jaapp... Vad gör jag nu..? Aaa, heeeeeeeehehe här är en konversation mellan mej o min buddie... (:
vgd då?
[21:26:04] Kajsa Johansson: Tyyyp... Inget. Så säger alla. Men det ska inte jag göra nu ska jag säga vad jag gör.
[21:26:21] Asta Stensson: Ehhh...
[21:26:47] Asta Stensson: skriv
[21:26:50] Asta Stensson: klart
[21:27:38] Kajsa Johansson: Jaaag, bloggar, e på fb, lyssnar på musik, blinkar, andas, skriver på tangentbordet, kliade mig lite i håret alldeles nyss, tittar, blinkar igen, andas in ut in ut... Och sååå lite andra grejer lixom..
Asta -vgd då?
Kajsa -Tyyyp... Inget. Så säger alla. Men det ska inte jag göra nu ska jag säga vad jag gör.
Asta -Ehhh...
Kajsa-Jaaag, bloggar, e på fb, lyssnar på musik, blinkar, andas, skriver på tangentbordet, kliade mig lite i håret alldeles nyss, tittar, blinkar igen, andas in ut in ut... Och sååå lite andra grejer lixom..
Haha jaa, jag e jättetrött och nu ska jag gå till min lilla säng och lägga mig i den och sova.
Zzz..Zzz...Zzz...Zzz...
Haha jaa...
GOD NATT CYA!

KOMMENTARER
Skickad av: Nadja

Det är såå härligt med sol :D

Puss på dej <33

2011-01-20 @ 20:52:53
URL: http://nadjasplace.blogg.se/
Skickad av: emma

fin blogg :)

2011-01-20 @ 20:53:20
Skickad av: Jojo

nice bild!!

2011-01-20 @ 20:54:09
URL: http://jojoss.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0