denandrajanuaritvåtusenelva

TJENA!

Idag så skulle jag släcka ett levade ljus lite så dära ballt, när man tar pekfingret och tummen, och sen lixom trycker man veken mellan fingrarna. Det gjorde jag, och det gjorde ooont! :/ Jag har haft allmänt tråkigt idag..  ALLA kusiner ligger i kräksjuka + min mamma, fast hon kräks inte menmen. Jag har bara varit inne och packat idag. Förutom när jag och min lillasyrra gick och hemtade mjölk. Nu har jag och min familj tittat på film. Vilket vi har gjort, typ.. 5 dar i rad..? XD
Jaa, jag vet inte riktigt vad det här e för konstig bild.. XD Jag hittade den på mobilen... Den är från när jag och min kompis var på TomTits föööörut.. Yup.
Tja doo

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0