Dag 2 - Min familj

I min familj är vi 5 pers. Jag, Kajsa 11 år. Min lillasyster Tove, 6 år. Hon gillar att rita och pyssla, och är sjuukt söt.(Bara ibland haha). Min storebrorsa Kaspar, 15 år. Han gillar att spela COD och han e väldigt stark. Haha.  Och så mamma och pappa, Herman och Lisa, som båda är 46 år. Båda jobbar som arkitekter, men mamma brukar även massera ibland, och måla. Pappa gillar att spela golf. Jaa det var min familj det ;) Hehe.
FATHER MOTHER
TOVE & NISSE

OCH KASPAR

Och mej vet ni ju redan hur jag ser ut :P
HAJ DAJ

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0