Dag 1 - Mig själv

Jag heter Kajsa Mika Johansson, jag är 11 år, jag bor i Danderyd i en liten villa, i hagen. Elr jag bor inte i hagen, men vi har en stor hage runt hela vårat hus, det är som att bo ute på landet. Jag jobbar på svt Barnprogrammet REA. (Tisdagar 18.45) Jag går i Ekebyskolan, vilket är en sjuukt bra skola, och mina bästisar heter Astrid och Astrid.

Jag är en glad och ganska galen tjej som ÄLSKAR färger och sprut och spret, haha. Något av det bästa jag vet är att skratta.
Jag älskar att vara ute i naturen och köra skateboard eller bara hänga med kompisar på torget, eller ligga och äta godis, titta på film och bara mysa.
Och vad jag mer ÄLSKAR är att dansa. Jag älskar att bara släppa loss och dansa helt galet till en bra låt. :D
Och så gillar jag verkligen att sjunga och spela teater. DET ÄR VAD JAG ÄLSKAR ATT GÖRA.
HEJ DÅ

KOMMENTARER
Skickad av: Nadja

Du dansar skiiiiitbraaaa!!! :D

Hoppas vi ses snart!

2011-01-29 @ 12:16:39
URL: http://nadjasplace.blogg.se/
Skickad av: Molly

Guuud vilken fin bild på dig, din blogg är jättebra. GO GIRL <3

2011-01-29 @ 12:19:33
URL: http://mollytime.blogg.se/
Skickad av: Anonym

vad jobbar du på egentligen?



ps. VAFAN!?SKÄMTAR DU ME MIG!? EKEBY SUGER!!!!

2011-02-09 @ 01:26:30

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0