Inget att göra.

Halloj!

Just nu så gör jag inte så mycket... Lyssnar på musik.
Juste! Jag har en ny header! Vad tycker ni?! Gjord av Vera och så kanske några tips av mig också ;)
Tack så mycket!
Originalbilden på min header. Från när jag och Vera var inne i stan och klippte oss. Och sedan när Nadja hänkade också! Jag har inte berättat om det men, jag och Vera klippte oss, och sen hemtade vi Nadja vid Tunnelbanan och sen åt vi en korv på 7 eleven.. Hehehehe... Sedan gick vi runt och tog lite bilder och så, sedan så åkte vi hem. Och denna bild är altså tagen i tunnelbanan, Stadion. Tyckte den var så fin. ;)
HEJDO!

KOMMENTARER
Skickad av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg

sv: aw tack så mycket sötnos, din blogg är jättefin med :D

2011-02-20 @ 18:19:51
URL: http://elsaburholt.se
Skickad av: Nadja

Ursäkta..men vem var det som tog fotot?? ;)

Haha, jaaag såklart, thahaaa :D

stolt fotograf

Puss på dig.

2011-02-21 @ 19:48:19
URL: http://nadjasplace.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0