Kajsa blev en ljugare, och lite OLD PICTURES

Yao

Ni vet förut, när jag skrev att jag skulle bättra mig, i min uppdaterning. Det gick ju så där va :/ Hahahaa, och så nu förväntar ni er att jag ska skriva: men jag lovar att det ska bli bättre nu! Men tyvär, så kan jag inte lova det XD
Så jag ljög för er! :O x]
Just nu sitter jag och bara gör läxor oxh pratar med lite folk hit o dit.
Och kollar på gamla bilder från förförra sommaren. Och så hittar man de här:
Detta är från mitt landställe, när jag och mina kusiner har våran traditionella tältning ute i skogen! Sjukt mysigt! Och det brukar alltid vara så att vi sover där varje kväll, i typ en vecka! Kolla vad varmt och härligt det ser ut, med solen också! Ooh, vad jag saknar sommaren. Och så tittar man ut genom fönstret.. -.- Men jag ska till Kanarieöarna på sportlovet. Då ska jag ha kul! x]

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0