Dag 6 - Mina favoriter

Jag har sjuukt många favoriter, men.. Aaaa, här får ni höra lite grejor. ;)
Favoritmat: Asså jag gillar mycket mat.. Heh, men. Lasagne. Och nudlar med nåt..
Favoritfärg: Jag älskar alla färger!! färger e nåt av det bästa jag vet.. (: Men om jag nu ska specifiera mig på en färg, så är det nog, grön. Elr typ, neonfärger..
Favoritårstid: Sommar. Utan tvekan sommar. När det är varmt och härligt, och man kan bada, och springa runt barfota i gräset.. Heh, aa.. :)
Favoritrum i huset: Mitt eget rum.. haha, och vardagsrummet.
Favoglass: Ehm, jag vet inte. Jag gillar alla glassar.. Men om jag ska välja smaker på sådana häraa kulor, så väljer jag lätt choklad, hallon, citron, blåber/skogsbär. Heh.
Favoritbok: Shiieet, jag har läst mycket genom åren.. Men en riktigt bra bok jag har läst heter "Här ligger jag och blöder". Den är sjükt braa!!
Favoritfilm: Jag har ingen aning. Jag gillar väldigt många filmer. Men "I rymden finns inga skänslor" är en av de bästa filmerna jag har sett.
Favoritskådespelare: Johnny Depp. Utan tvekan.
Favvo-TVprogram: SOLSIIIDAN!!! KLART BÄÄST!! Men sen går ju många såpor som jag tycker e braa.. Några: The Simpsons, Family Guy, Scrubs.. Aaa ni fattar ..
Favoritgodis: Jag äääälskar ALLT godis. Men mina favoriter är suurt, och Center,choklad.. Mmmm... Marabou.. ;)
Fotona tagna av: Meeeeeej
DET VAR NÅGRA AV MINA FAVORITER!

KOMMENTARER
Skickad av: Nadja

jag var väl med när du fotade dem där gooda godisarna?? :D

Gå in på min blogg!!

2011-02-05 @ 11:55:30
URL: http://nadjasplace.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0