Dag 15 – Om jag vann en miljon skulle jag..

..shoppa mycket kläder. Både till mig själv och till andra. Hehe... Ha pengarna till att gå på bio och sådant med vänner.. Resa till nåt vackert ställe. Mycket skulle jag skänka till Röda barnen och rädda korset. Nu blev det lite fel, rädda barnen och röda korset, och fattiga barnhem och sådant.
Men jag tror att jag skulle sparat ganska mycket av pengarna bara..  ;)
(Jag kommer att göra några sådanna i dag för att jag ska resa bort, och kommer inte skriva på en hell vecka, om ni skulle få för er att undra!)

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0