Nobelpris i litteratur

Gud vad jag låter tråkig som plötsligt börjar babbla om nobelpriset.. Nejmen jag ska babbla om i fredags i skolan.
Vi har en tradition på skolan, att vi firar nobelfest. Det är hur mysigt som helst! Man klär upp sig fint, och nån dag innan, får alla ett tema man ska skriva en novell om. Sen får man nobelpris för bästa novell! Jag vann nobelpriset! Det var sjuuukt kul! :3
Sen så åt vi pizza i klassrummet och Hugo bakade efterätt till alla. Det var rysligt gott. :)
Finlunch i klassrummet! Jag sitter längst bort på en obekväm plats på kanten.
Efteråt höll vår lärare ett jättefint tal om att det här var sista gången vi gör allt det här, att det bara är en termin kvar och sånt där hemskt. Då började alla gråta. Ush ush.

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0