DenTiondeDecemberSomSnartBlirDenElfte

Hejsan svejsan! Nu är klockan massor med mycket. Och jag är inte trött. Nej för jag har ätit massa godis. Men så måste jag säga att jag inte alls skriver längre över huvudtaget. Inte det minsta. Men nu ska jag komma med en liten bortförklaring som är sann. Jag har ingen kamera. Och då kan jag inte ta några bilder. Och då har jag inga bilder, och då blir det tråkigt.. Jag önskar mig en kamera i julklapp, vilket skulle vara mycket trevligt om jag kunde få. Och en till sak är att jag inte kan lägga upp bilder på blogg.se!? Det finns ingen knapp eller någonting. Så det går inte att ladda upp bilder? Så nu vet ni det. Kramis kramis.

KOMMENTARER
Skickad av: Hannis bananiis

Lilla kajsa då :) jag vet vad som är fel. Gå in på nytt inlägg och nere till höger finns en knapp som heter "ändra redigerare". tryck på den så funkare nog ;)

2011-12-11 @ 13:13:49
URL: http://hannisblogg.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0