Lite halv rostig.

Det är grymt tråkigt, för jag har varit förkyld i 3 veckor! På ett sommarlov! Ibland känns det som om någon har hällt ner 1 kg grus i min hals, och som någon har snytit sig i mina ögonfransar, och som om nång gav mig en lyckospark lite väl hårt i huvudet. Så kan man få en liten inblick av hur jag känner mig... Men jag tror faktiskt jag börjar må lite bättre nu. Så. JAG ÄR FRIIIIISK!! Aj aj aj, det där gjorde bara ont...

En liten blomma som jag hittade i Norrland. Den var fin. Tycker jag. :)

KOMMENTARER
Skickad av: Frida

Du är int den enda som är sjuk :( Jag har samma som dej fast jag har feber också -.-

2011-08-02 @ 14:42:37
URL: http://immabebieber.tumblr.com

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0