Flumm-humör, stukade knän och morötter!

Haha!! Hej alla ni få som läser min #*@€¤£] - konstiga blogg!!! :DDD
Idag är jag på VÄRSTA flumm-humöret..! HAHAHAHAHH!!!!! :DDDDDDDDDD
Jaa, jag sitter här vid datorn och äter lite morötter. Jag har hört att det e bra för ögonen!! Elr var det öronen...?
Ehh... PINSAMT!!! Skoja, men.. MEEEEN!!! Aaa, ni märker själva, jag e lite flummig, har lite svårt att konsentrera mig på inlägget... ;)
Aja... Lite news då:
Igår kväll cyklade jag hem, det var typ asmörkt, (kl. var typ 21.oo) och jag pratade i mobilen med min kompis. Allt var typ helt normalt, fast helt plötsligt, min cykel bara DAMPADE!!!!! Jag FLÖÖÖÖÖÖG av cykeln, och landade mitt i vägen... Jag kunde inte röra mig, det var typ blod överallt...!! Elr, okej inte överallt, men jag blödde på båda knäna, och lite på kinden och händerna. Jag bara låg på vägen. Jag kunde inte röra benen.
Jag hade så ****** ont i mina knän!! Och då... GISSA VAD SOM HÄNDE?!!??! :O
Då kom det en bil. Jag fick panik, men jag kunde inte röra benen... Det var asmörkt ute, och bilen såg mig typ inte. Den fortsatte att köra mot mig. Då fick jag värsta adrelalin-kicken, och släpade mig upp på trottoaren med händerna. Jag var jättenära på att bli påkörd!! Fast nu sitter jag ju här, så, inget hände... Men jag kan inte gå på ena knät, och aa... Det e ganska jobbigt... Fan vad jag var rädd! En nära-döden-upplvelse! Fan vad rädd jag blev när bilen kom asså...
Jaa, hur har ni haft det då?? :D

KOMMENTARER
Skickad av: Vera

OJ! va läskigt!!! :O Bra att du lever iaf!! :DD <3

2010-10-01 @ 19:03:49
URL: http://move.webblogg.se/
Skickad av: Vera

Sv:



hihi ^^ Wanna be Alex? xD

2010-10-02 @ 22:15:48
URL: http://move.webblogg.se/
Skickad av: Kajsa

What...?

2010-10-07 @ 20:49:14
URL: http://kajsbloggen.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0