Shou!!

Håller på att göra läxor! Jag har precis gjort klart eng-läxa. Och nu, ska jag bara lära mej hela nordens städer!! Visst låter det roligt?! -.-'
Hehe... Fasst vi har typ två veckor på oss, men jaja... ;)
Nu håller pappa på och tjata om att jag måste gå och diska, so I gotta go... :O
Men jag måste än en gång säga förlåt för sämst uppdatering på sistone... Men håll ut allihopa! Om det finns några allihopa där ute? Typ en? Nej, men WHAT EVAH!
Pappa tjatar och jaja, så nu måste jag gå.
Hehe, har haft den här bilden förut, men jag orkar bara inte ladda upp nån och pappa tjatar och nu måste jag GÅÅÅÅÅ!!!! HAHAHA
HEJ DÅ FOLKET! :D


KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0