God mörgen!! :D

Hej hopp allihopa! God morgon! :)
Nu ska jag gå och äta frukost, men tänkte göra nåt litet inlägg ändååå.
Idag ska jag och mamma rensa ut mitt rum, och jaa. Vi beställde tapeten igår. SKA BLI JÄTTEKUL! Så skönt att få bort det här jobbiga rummet...
Men, nere i våran källare också, så ska vi göra en sak som vi, hehe, kallar "Gröna Rummet". Där ska vi ha TV och spel, och ja, typ ett litet mysrum. Varför vi kallar det Gröna rummet är för att vi ska måla väggarna gröna, och ha en grön matta, och jaa, ni förstår...
Igår sändes andra barnprogrammet av REA! För er som inte vet, så är jag en av reportrarna där, och var med igår.
Titta gärna, om ni har tid!! :D
Det här är en liten snutt av programmet, men vill ni se HELA, så klicka på den här länken:
http://svtplay.se/v/2222063/rea/del_2_av_10?sb,p102730,1,f,-1
(Och om ni ser hela programmet, jaa, det e jag som pratar i bakgrunden typ hela tiden.)
Ha're gööött!! :D

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0