SÄMST upptadering -.-

TJENA FOLKET!

Jag har inte skrivit på, en... två... 17 dar? Eller kanske 3 men ändo.. XD
Idag har jag varit ute och åkt pulka, och mini-skidor. :)
Min kusin har en fyrhjuling, O IMORN KANSKE JAG FÅR TOLKA EFTER DEN!! :3
Det ska bli röligt ;) Och ni som ej vet vad tolka är så är det att man åker pulka/skidor i ett rep från en häst egentligen, men man kan köra efter bil m.m också :D
Och som sagt så kan jag inte ladda upp bilder från kameran, men jag ska se om det går med mobben (O.o)
Vi får se sen.. Men här är en vacker bild jag ritat, XD som föreställer när jag tolkar efter fyrhjulingen..
FIN VA??????? XD
HEJ DOOOOOOOOOOOOO

KOMMENTARER
Skickad av: Vera

det är fööör kul att tolka!! vi har också en fyrhjuling som vi tolka efter nyss x'D



elskar dig <3



BTW EN LÄSKIG PERSON HAR HACKAT SIG IN PÅ DITT KONTO!

2010-12-29 @ 15:35:53
URL: http://verastudio.blogg.se/
Skickad av: Anonym

PÅ VILKET KONTO?!?! :O

Tja rå' XD

2010-12-29 @ 18:55:02
Skickad av: Hannah

Nu finns vinnaren från dagens blogg uppe kolla om just du vann ! (:

2010-12-29 @ 20:48:04
URL: http://hannahbrandstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0