Man blir trött av att vara trött

Heeeej!!

Vet ni vad jag har märkt? Att när man bara lägger sig ner i sängen/soffan och bara slappar en hel dag, så blir man lixom bara tröttare... Jag får typ ont i huvudet och blir JÄTTETRÖTT. Och sen när man går ut och rör på sig så blir man glad! Hehe. XD
Nu ska jag och mamma gå ner till mormor och morfar. Hela mammas sida av vuxna, (altså typ mina mostrar, mormor morfar..) ska ha stormöte där nere. Dom brukar ha det för att typ, jaa, jag vet inte riktigt.. Vi barn får aldrig va me ;) Så alla kusinerna ska sitta i ett litet rum och titta på TV. Vi får se hur det går.. XD
Just nu sitter jag och äter en rund mjuk macka med leverpastej på. Jätteintressant, jag vet, jag vet..
Så ha det nu VÄLDIGT braaa, och ligg inte och slappa i soffan för länge, för då blir du trött ;)
Och jättefina bilder, mm ja jo jag vet XD not
TJA RÅ :D

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0