Lucia ^^

Tjena!

Idag har det varit Lucia. I skolan hade vi våran så kallade Lucia-fotboll, där alla i skolan tävlar i en lixom fotbollsturnering.
Det är bara 11 dagar kvar till julafton! Allt går så fort! Det känns som om jag kom hem från höstlovet för typ en vecka sen... Jaa, så efter e jag.
Just nu vet jag inte vad jag gör, sitter och chillar, även fast jag har läxor som jag veet att jag måste göra fast som jag ändå aldrig gör... Fast jag har ändå inte så mycket läxor, så här i slutet av terminen.
Jag undrar bara en sak, jag får jullov den 21 december. Är inte det ganska sent? Tycker jag iaf. Förra året slutade vi den 17, och mina syskon slutar den 17 dec också. 21, då är det bara 3 dagar sen är det julafton!! :D
Ha en fortsatt trevlig Lucia!! ^^
HEJ DÅÅÅ!!!
Lite konstigt alla har en bild på jul och saker nu, men här är en bild från i somras vid Ösbysjön, där brukar jag bada! Jag lääängtar till sommaren!! Jag tror det var ca 23 grader i vattnet! Varmt... :)

KOMMENTARER
Skickad av: Nadja

Vet du kajsa?? jag slutar också den 21 december...du är inte ensam! :)

Vet du? jag fyller år på den här torsdagen som kommer :D

2010-12-13 @ 19:32:09
URL: http://nadjasplace.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0