Laaaandet! :D

HEJSAN HOPPSAN!!

Nu har jag och min familj åkt ut till landet. Åh vad jag älskar att vara här ute i vildmarken. ;)
Vi har just huggit ner en gran från skogen bredvid oss, och vi ska pynta den efter middagen. Och snart ska vi baka JulFudge! :D Det är så himlans mysigt, och i morgon är det Julafton!!
Vårat internet är vääldigt segt här ute, och jag kommer vara ute och åka pulka hela dagarna ;) så jag kommer inte att blogga VEEERY MUUCH! Men jag hoppas iaf ett inlägg var anan dag. Om ni inte har så rysligt tur att det blir fler. XD
Och så måste jag tyvär meddela att jag kan inte lägga upp bilder från min kamera :(
Men jag har en kamera på datorn, så ni får klara er på lite få dator-bilder heh.


Detta är vårat pepparkakshus 2010!!
Jag min syrra och mamma brukar alltid varje år göra vårat eget pepparkakshus!
Och så här ser det ut i år. Fint va? :)
Vi får se om jag hinner blogga imorrn JULAFTON!!
Heej dooo :D



KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0