Dan före dan före doppare-dan

Hej folket!!

Idag är det bara 2 dagar kvar! JULAFTON!! ;) Jag kan fortfarande inte fatta det. Det känns som om jag ligger någonstans i november. Fast i måndags så kom jag på att så var det ju inte, och jag hade såklart inte köpt en enda klapp....!
-.- Så jag fick kämpa lite, men jag har allt nu :) Fast jag har ett rim kvar att skriva. Alltså jag brukar skriva rim på mina paket, det tkr jag blir mycket mysigare ^^
Men iaf ha en trevlig fortsatt DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPARE-DAN!!! :D

FOTO: KAJSA JOHANSSON (Jag)

Hej då och hare trevligt!! :)

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0