Oj oj oj

Nu var det så här dårå att imorgon har vi talangjakt i skolan. Jag ska sjunga. Inför hela skolan. Ush. Fy. Blä. Tvi. Jag kan ju int ens låten. Jo, det kan jag. Men. Ni får ett litet medelande imorgon om hur det gick. Förvänta er inte allt för mycket hörni. Men det lilla medelandet kan komma lite sent, jag ska nämligen ta ett härligt bad i Ösbysjön med mina sjöna kompisar. Och det var meningen att jag stavade sköna fel. Det skulle bli lite kul med Ösbysjön och sjöna. Haha. Jättekul. Verkligen. Okej tyst du skrämmer folket.
En bild från min almenacka. Shuot. Och vet ni vad det jävla hemskaste är?! DET ÄR FREDAG DEN 13:DE IMORGON. Så jävla typiskt. Haha. Nu måsta jag nog gå och öva lite. Hejdå.

KOMMENTARER
Skickad av: Anonym

hoppas det gick bra på talangjakten! din blogg e så jävla bra!

2011-05-15 @ 08:22:56
Skickad av: sofia

vad fin bloggen är!

2011-05-15 @ 08:24:03

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0