Då satt man här igen

...Och käkar morötter
Jag hoppas ni förlåter mig för att jag inte har skrivit på flera dagar...  Men men, life still goes on. Jag skriver så hela tiden men ändå. Jag är sjuk..Tragiskt.. Nejmen jag fick inte gå till skolan för mamma bara för att jag hade en liten hosta. (Eller så har jag värsta megahostan så man inte kan sova på natten, jätteont i halsen och överlever knappt av huvudvärken). Menmen, life still goes on. Haha nej drev.
Eftes som jag har varit så dålig på min uppdatering så ska jag ge er en liten gift och försöka blogga ...okej... HELA helgen. Det ni!
Titta vilken bild man hittar i sitt utkast. Vera är absolut inte skyldig, inte alls.
Haha cya män'skor

KOMMENTARER
Skickad av: Vera

HHAHAHAH nejmen koollaaaa såhär vare va:

jag var så hiiimla gullig och fixade in headern på din blogg och jag glömde bort alltsammans, då tänkte jag att nu faan ska jag blogga.

och plötsligt såg jag att det var på din blogg :DDD

2011-03-18 @ 21:54:33
URL: http://verastudio.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0