Chokladpannkakor

Heej folket!

Nu e jag hemma från Astrid! Det var jag, Astrid och Astrid. (Jaa båda heter det.. Vi kallar dom Ki och Kö.. (: ) Vi hade jättemysigt igårkväll. Vi såg på en film "Sleep Over". Världens B-film.. Men jaa.. Sen började jag och Kö må illa, så vi gick och lade oss i sängen för o vila lite. Fast då somnade vi halv tolv och såå sov vi hela natten.. Vi skulle ha sett på en till film men vi somnade lixom med kläder på xD Sedan så skulle vi äta frukost, och så experimenterade vi lite med smeten, så vi hade i kakao... DET BLEV SJUUKT GOTT!! Chokladpannkakor.. :)
MEN NU SKA JAG SNART TA T-BANAN TILL VERA! Och sedan ska jag och Nadja sova över där. Det ska bli hur  kul  som  helst.
BILD PÅ VERA OCH NADJA!!
           
Nu måste jag gå till tunnelbanan..
HEEEEEEEJ DÅÅÅÅ

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0