April 17, 2011

Hej!

Rolig dag har det varit hittills.. Jag och min lillasyster vaknade rätt så tidigt så gick vi ut på morgonen och hoppade studsmatta. Det var +20°, i solen dådå men...! Sen gick vi in när de andra i familjen började vakna. Så gjorde vi jag scoones till frukost. Goooda. Sen sprang jag och Tove ut och hade vattenkrig. Hon hade en fjuttig pistol, jag hade vattenslangen - jag vann. ;) Då tog jag även lite bilder. (Lägre ner i inlägget.) Nu sitter jag här och äter godis, så busigt på en söndag... Vi ska åka ut till landet om ca en timma så jag ska packa nu. Här är de bästa bilderna som jag tog med vattenslangen:
Den bästa bilden var denna tycker jag! ^
Kan hända att det kommer fler någon gång men det får ni väl se då. ;)
Nu ska jag alltså packa till landet. Så vi ses och jag ska försöka uppdatera mig där ute!
HEJ DÅ! HA ETT FORTSATT TREVLIGT PÅSKLOV!

KOMMENTARER
Skickad av: Nadja

Coola bilder kajsa! :D

2011-04-17 @ 22:26:13
URL: http://nadjasplace.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0