Vad kom först?

Hönan eller ägget. Vad kom först? Sånt som man kan fråga sig. Här sitter jag och tänker. Jaja.
Och så har jag räknat att det är 54 dagar kvar till sommarlovet. Intefarligt... Men nu kom jag på att det är påsklov på fredag! Ah yeah.
Men alltså, måste bara nämna det, men. Shit vilket jäklans vår-väder! Sjukt skönt! Idag så hoppade jag över jackan. (Nej, jag la den inte på golvet och hoppade över den.) Härligt att cykla till skolan utan jacka. Varmt? Ja.
Ser ni den där lilla saken som liknar (en snopp) ett finger? Den gjorde faktiskt jag! :3 Tro mig, det var svårt.
Där satt jag och byggde med stenar.
HeJdÅåÅÅå

KOMMENTARER
Skickad av: Vera

Shiiiiit vad härlig bild älsklingen min <3

är den nytagen? du har kort hår på den iallafall, puusss



JAMEN DET ÄR JU FRÅN LAGOMERA

kom jag på nu

2011-04-11 @ 21:21:43
URL: http://verastudio.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0