Årets första bad

Halloj!

Bloggade inte igår men..
Igår så var iallafall jag och Astrid.Kö på väg hem från en kompis. Så ser vi, och tar möjligheten att leka lite i en vattenpöl.  (Bland det roligaste vi vet.)Den var inte så liten, typ 4 meter lång och okänt djup. Vi testar med en pinne och ser hur djup det är. Ungefär lite mindre än en meter. Jag vänder mig om en sekund, och hör ett STORT plask. Snurrar runt, och ser Astrid hoppa upp från vattenpölen. Båda i chocktillstånd, står vi och stirrar i några sekunder. Hon var bokstavligt talat blöt ovanför midjan. Vi trodde inte att det var så djupt... Jag tittar på vattnet, säger -"Tänk om jag trillar..." -"Men nej, det kommer du ju inte göra!" säger Kö övertalande. Jag får en kick, hoppar ner i "pölen" (eller sjön) och blir förvånad över att min fot aldrig når botten, farligt djupt. Så klumpig som jag är, så i ett försök att springa upp, så trillar jag. Så himla typiskt... Aa, och så trillar jag på alla fyra och och blir blöt över HELA kroppen. I panik rusar jag upp och kastar ut mobilen ur fickan. (Som som tur var fortfarande lever).I asgarv försöker vi dynsura ta oss hem. Pölen var över 1 meter djup. Och här har vi en händelse som vi kommer att minnas!

KOMMENTARER
Skickad av: Vera

HAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH <3

2011-04-08 @ 16:09:37
URL: http://verastudio.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0