Skit också

Jag är hemma och är sjuk. Hosta. Kul. Jo, det tycker jag också... Jag försöker göra det bästa av dagen iallafall även fast jag har träningsverk i magen från mina dödsanfall, även kallade hostattacker. Jag har läst en och en halv bok idag, faktiskt.. Så har jag legat och solat på studsmattan. Jaja, jag slapp iallafall matteprovet idag. Men det måste jag väll ändå göra imorgon. Hoppas att det inte är allt för svårt...
Nu måste jag vara inne hela dagen ju. Typ.
Nu ska jag äta lunch. Hejdå.

KOMMENTARER
Skickad av: Alicia

Jag är oxå sjuk idag, en väldig förkyldning! -.- krya på dig! ;)

2011-04-28 @ 13:35:50
URL: http://aliciabieber.blogg.se/
Skickad av: HANNAH BENNET

läskig hund haj XD

2011-05-02 @ 16:25:47

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0