Städa.... NEEJ!

Hej hopp allihooopa!
Just nu håller jag på att TOTAL-röja i mitt rum, efter som jag ska göra om..
Det går fakiskt ganska! Näe, det går inte så jättebra... Jag har typ 50000 högar på mitt skrivbord, och så rensar man, lite vill man ha kvar, och det ligger kvar på skrivbodet, sen måste man lägga allt på plats, och jaa, JOBBIGT! Jag har hållt på i ca 1 och en halv timme nu, och det känns som om ingenting har hänt...
Men jaja.
Ikväll ska jag sova över hos en kompis. SKA BLI JÄTTEMYSIGT!! Längtar!
Ha det så himla gött! ;)
HEJ DÅ! :D
Nån bild som jag hittade på mig bara... ;)

KOMMENTARER
Skickad av: Elsa <3 och Justin Bieber

hej kajsa skulle bara säga att diin blogg är jätte bra!!!Hoppas du gåår inpå min blog

kramis

2010-11-04 @ 18:58:24
URL: http://crazybieberfans.blogg.se/
Skickad av: Elsa <3 och Justin Bieber

hej kajsa skulle bara säga att diin blogg är jätte bra!!!Hoppas du gåår inpå min blog

kramis

2010-11-04 @ 18:58:25
URL: http://crazybieberfans.blogg.se/
Skickad av: cj

Haha

2010-11-05 @ 13:37:25

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0