Rubrik

Hejsvejs

Nu har jag faktiskt städat mitt rum. Och så ska jag nu egentligen gå till kojs i min säng. Men jag orkar inte. Det låter lite sjukt att jag inte orkar gå och lägga mig. Menmen, här sitter jag nu och orkar inte röra mig ur fläcken.
Imorgon så är det skola, för er som har missat det. Den här helgen har varit som ett lov på något vis. Det har hänt väldigt mycket. Så mycket så jag inte ens orkar rada upp alltihop. Men nu ska jag nog gå och byta till pyamas och tuppa av i sängen.
Godnatt. Sov gott.

KOMMENTARER
Skickad av: Elsa på målarskolan XD

Tja! bara så att du vet så e din blogg bäst! <3 <3 <3

2011-05-03 @ 19:48:47

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0