Lär känna mig på 30 dagar

Shoo :P

Jag har nu bestämt mej för att göra denna lista. Jag har inte haft så mycket att skriva om på bloggen på sistone.. Så .. Aaa (:

 

Dag 1 – Mig själv

Dag 2 – Min familj

Dag 3 – Min bästis

Dag 4 – Min humor

Dag 5 – Mitt favoritplagg

Dag 6 – Mina favoriter.

Dag 7 – Innan jag dör vill jag...

Dag 8 – Det här saknar jag.

Dag 9 – Vad som får mig att må bättre.

Dag 10 – Min tro

Dag 11 – Något som alltid får mig att gråta

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Mina rädslor och fobier

Dag 14 – Det här är min favoritplats

Dag 15 –  Om jag vann en miljon skulle jag..

Dag 16 – Det här är jag beroende av

Dag 17 – Tanken bakom mitt bloggnamn

Dag 18 – Vad är kärlek?

Dag 19 – 10 punkter som är bra med mig och 10 som är dåliga.

Dag 20 – Vad gör mig unik?

Dag 21 – Mina intressen.

Dag 22 – För ett - två år sen så...

Dag 23 – Vad jag fotograferar med

Dag 24 – Varför jag började blogga

Dag 25 – Ett 1 år gammalt foto och ett nytaget

Dag 26 – Vart vill du resa?

Dag 27 – Det här ångrar jag.

Dag 28 – När jag tog hål i öronen

Dag 29 – Saker som irriterar mig

Dag 30 – Den här månaden


KOMMENTARER
Skickad av: sarah

Kul att man får lära känna dig på 30 dagar ;o)

2011-01-29 @ 12:20:11

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0