Dag 14 – Det här är min favoritplats

Min favorit plats är skolan. Nä skoja, det är nog landet! Jag älskar att vara ute på landet! Så himla härligt, ute i skogen! På sommaren är det som härligast,  att vara ute och tälta, bada på våran egen strand, åka ut och paddla till en ö, picnika där. Men det är även härligt att vara där på vintern, åka skridskor, bygga snögubbar och snögrottor, och åka skidor, eller kanske ta långskridskor till en ö och dricka varm choklad. Det är verkligen ett ställe jag trivs och mår bra i.
Utsikt från stranden. Bååt!


KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0