Tisdagendentjugofjärdeoktoberårtvåtusenelva.

Det är inte fredag. Det är inte lördag. Det är ingen annan härlig dag heller. Nää. Faktiskt bara en tisdag. Så sjuukt, galet  kul. Mitt på veckan bara sådär. Massa plugg. Pluggelipluggplugg.
Det slog mig igår att det faktiskt är höst nu. Igår. Jo men faktiskt. Gick ut och klättrade  i ett träd. (Höhö). Och så kom min lillasyrra och klättrade också. Och sen kom katten upp i trädet också. Och sen kom min brorsa och sen kom hela familjen. Nej jag skoja men.. Iallfall så kom mamma ut efter katten och så skulle hon ta kort på oss i trädet men jag tog kameran ifrån henne och tog lite andra bilder. Och nu när jag kollar på de så ser jag ju. Till exempel en bild på katten. Fin bild! Och sen i bakgrund ser man gula glest, glest sittande löv. Bara sådär. BAM. Inga löv. Ingen sommar. Bara höst.

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0