Hemma. Hos nån annan.

Hej hej! Här sitter jag i mörker och är jättevarm för jag vet inte hur man öppnar fönstret. Eller jag är hemma hos Astrid. Fast hon är inte här. Eller alltså hon är på ridning och våran sångtid blev ändrad, så hon skulle gå på ridningen innan sången, och jag och min riktigt älskade hö allergi kunde inte följa med in i stallet så här fick jag sitta hemma hos ki. Och vet inte hur man öppnar fönstret. Men jag har iallafall gjort alla mina läxor. Bra grej.
Såhära lagom charmig bild på mig i astrids laptops photobooth. Yeah.

KOMMENTARER
Skickad av: Alicia

Asså Kajsa sluta vara så snyyyyyyyggggg!!!!!! :(

Hehe :D <3 Älskar din header, du är så snyyygggg & söööött! :)

Hihi , kraaam!

2011-10-07 @ 21:14:23
URL: http://alicianygrens.devote.se
Skickad av: Vera

bloggaaa kajsaaa, jag vill veta vad som händer med min man där borta på andra sidan stan liksom! <3

2011-10-16 @ 12:02:06
URL: http://wevos.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0