x#%¤§≈!?

Besviken. Riktigt jävla besviken. Så nu tänker inte jag skriva något inlägg bara för att jag är så besviken.
Jo, jag tänker skriva ett inlägg. Hahah. Nejmen är det bara jag som är lite besviken trött över de nya konstiga sakerna på Spotify? Att man bara får lyssna på en låt högst fem gånger och sen måste man betala..! Suck. Jag har ju lixom börjat leva med Spotify. Det är som min bästa vän. Som min man. Och jag vet inte om jag klarar en skilsmässa. Nej, jag ska inte gå igenom någon skilsmässa. Jag tänker skaffa Spotify Premium. Straight away. Adios!

KOMMENTARER
Skickad av: Vera

du är så rolig älsklingen <3



btw, var det inte du och jag som var gifta? har du varit otrogen med spotify premium? :'/

2011-05-03 @ 14:51:06
URL: http://verastudio.blogg.se/
Skickad av: Vera

med spotify *

2011-05-03 @ 14:51:20
URL: http://verastudio.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0