Varm solig badig dag. Typisk sommardag.

Tjenah. Jag har nu kommit hem från Joar. Innan vi var hos Joar var vi vid alla studentflak. Okej jag orkar inte ta hela historien bakifrpn så jag börjar från början. Jag Hannah Joar och KJ stack till Ösbysjön efter skolan. Simmade över till andra sidan. Övervägde att hoppa från taket på huset, vilket är helt äckligt läskigt, och vi bestämde att inte göra det. Sedan gck vi till linjalen som KJ sa. Fast det heter lianen. Tror jag. Där hängde alla samtigigt på lianen typ så att den bröts. Nejdå. Men KJ gjorde så att Joar inte kunde komma i land när han svingade sig ut över vattnet. Så Joar trillade i. Ingen har någonsin badat där förut. Och ingen vet riktigt varför, men Joar trillade i iaf. 
Sen gick vi tillbaka, abslolut inte för att vi inte orkade simma, och så gick vi runt och badade lite och solade och puttade i nån som låg och solade , och jaja, tills vi gav oss iväg mot Joar. Vi gick förbi alla studentflak och såg tre killar kissa på rakt. Joar gick i det, det rann lixom ut på gatan bakom en kille... Sedan gick vi ölluktande där ifrån. Hemma hos Joar åt vi middag hos Joar och hade trevligt tills vi skulle gå hem. Typisk sommarlovsdag. Så här ska jag Hannah och KJ spendera Kristihimmelsfärd helgen. Supertrevligt.

KOMMENTARER
Skickad av: Annelii- <3

Fiin bild :)



- AA :/

2011-06-01 @ 15:14:03
URL: http://anneliswebb.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0