Utomhus

Heeeej

Nu så har jag varit ute. Jo.
Härlig dag har det varit. Åt en glass efter skolan med lite polare. Superhärligt faktiskt! Den ända osköna var att jag hade långbyxor. Bara för att nåra dumhuven sade till mig igår att "på onsdag blir det regn o åska!" Men nu skulle det visst bli oväder imorgon istället. Jaja. Sånt är livet. Har ni sett den reklamen? Jag vet inte om den går fortfarande. Men alla ligger och gråter i kök, medans det låter "sånt e livet, sååånt e liivet." Hur tänker man när man gör en reklam och alla gråter. Låter inte som att man blir så lycklig av att köpa produkten.. Mina tankar..
Nu ska jag ut och göra värsta cooola volten. Hej då.

KOMMENTARER
Skickad av: Lina

Låter fantastiskt.

2011-05-18 @ 16:31:49
URL: http://www.fransaugust.se/partytalt.aspx

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0