Men ojdå

Hey!

Nu har jag precis kommit hem från streetdance och jag dampar knapparna som inte vill gå bort! Men nu så gjorde de det bara för att de ville värka lite coola. (Men jag är coolare, tro inget annat).
Jag ska nog släpa mig till hallen och hämta min ryggsäck och läsa i en bok som vi har att läsa i läxa. Och så måste jag repetera värsta matte-sakimojsgrutten. Supertrevligt lixom. Men det är iallafall fredag i morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Näj jag ba skoja. Men alltså det är fredag imorgon. (No joke). Jag tänker koka i hop en riktig gryta (XD) tills imorrn med mina vänner. Wioo.
Nu drar jag. Vi ses väl. Antar jag. Kanske.

KOMMENTARER
Skickad av: Vera

haipadai!

2011-05-06 @ 15:31:56
URL: http://verastudio.blogg.se/
Skickad av: Lova

gud vilken fin bild!!

2011-05-07 @ 18:25:58
URL: http://mittlivsomlova.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0