Jag kan göra en bakåtvolt. Om nån skulle få för sig att undra.

Helåw

Innan jag börjar med någonting överhuvudtaget, så måste jag be om ursäkt. För en sak. Nejmen alltså vårat internet har legat nere under hela helgen, och därför har jag inte varit så kapabel till att kunna skriva så mycket hära dådå. Så, nu har jag fått det sagt. ;)
Min helg har iallafall varit trevlig! Jag åt på Sibylla (hih) med Ki på fredagen, och sedan så gick vi hem till henne och såg en film , och sedan fick jag cykla hem i kålsvart mörker. Såhära lite en-pedofil-kommer-hoppa-fram-bakom-trädet-där-känsla. Sisådära lixom. Men från lördag till söndag (idag) så sov Kö över hos mig här. Vi har spenderat dagen genom att spela Sims och Zoo tycon (så.himla.kul XD) och hoppat studsmatta. Jag kan göra en bakåtvolt. Nästan. Om någon skulle få för sig att undra lixom.
Det var lite update!
Heydow

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0