Jag hade en gång en båt

Med segel och ruff och köl
men det var för länge sen så länge sen
svara mig du var är den nu
jag bara undrar var den är nu
Så lyder den första versen i låten jag och Astrid ska sjunga på en konsert. Jag kände för att skriva ner den. Bara för att Astrid började sjunga den. Skulle jag skriva den. Samtidigt som hon sjöng. Jag var snabbare. Jätteintressant jag vet jag vet. Men vi ska iallafall på sånglektion nu. Hejsvejs.
Astrid ville inte vara med först men jag tvingade henne. Jag använde mig absolut inte av mutning.

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0