Vera goes Bloggare På Kajsas Blogg

Hej alla Kajsas läsare.
DET ÄR THA ONE AND ONLY vera(-studio.blogg.se)
Jag skulle bara slänga in ett inlägg här, och berätta hur faakkking ( ursäkta språket, men det behövs ) min Kajsa betyder för den här allmänheten!

Kajsa, asså kan du ens tänka dig hur mycket du betyder eller!? Du är en så sjukt bra vän. Och pappa. Och man. Hehehe inteeerna skämt e skööjj.
Om vi säger att jag är ett äpple.

Och ponera att äpplen har ett hjärta!

Då skulle en stor del av det där hjärtat vara fyllt med massa massa massa massa kajsa! <3


JAG ÄLSKAR DIG MED HELA HJÄRTAT KAJSA. men en del finns där bara för dei <3 och om du skulle försvinna ut ur mitt liv då fan asså, då skulle ju en del av mitt hjärta försvinna!? och då kommer du inte finnas hos mig på sjukhuset... ): aja, let's not think 'bout that.

Men kajsa, du är en helt underbar person och har världens finaste klädstil, personlighet och... ÅH du är för härlig kajsoooowww. och du är snügg som shöttziken assååå. <3 pusspårää..

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0