Ute på landet

Sheeo

Jag är ute på landet och har firat pappas födelsedag! Internet här ute är godkänt för den här gången. Men förra gången var det segt som få. Jag har ingen kamera så jag kollade om jag hade nån gammal bild på mobilen som jag kunde skicka över. Och så hitta jag den här...
Visst ser det mysigt ut? Jag brister ut i skratt när jag ser den!
Alltså vi sov över, och så skulle vi göra pankakor till frukost. Men så visar det sig att vi inte har tillräckligt med ingredienser.. Ett ägg när det skulle vara tre o.s.v. Så vi började mixtra lite. "Vi tar i jättemycket vaniljsocker, det är ju så gott"! "Jag vet! Vi gör chokladpankakor"! "Häller i ton av kakao". Det blev inte lika gott som vi hade tänkt oss men det var ätbart. Ätbart.
Herrå folket hemma i husen

KOMMENTARER
Skickad av: Vera

Det ser ut som kött :D

2011-03-26 @ 16:19:22
URL: http://verastudio.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0