Kajsabajsamajsa, WE MISS U!

Hey fellaaaz, allt bra? Här sitter jag, VERA ( inte kajsa ) och bloggar på Kajsas blogg innan jag ens tänker tanken att blogga på MIN EGEN!! Haha, är jag inte en underbar vän?
Hm, eh, innan jag börjar göra min debut på Kajsiiz blogg så kan jag säga att jag fått tillåtelse, eller inte tillåtelse, mer en order att blogga på Kajsas blogg nu när hon är borta. Så jag går inte in här med värsta nöjda smajlet och bah: Hohoho, jag är busiiig. Nääråe. AJM A GUUD GÖÖRL!!
Jaja. Jag har absolut 0% kontakt med ägaren av denna blogg, Kajsa alltså. Sad): Hihi, menmen. Man får väl hoppas på att hon lever livet ute till havs... utan mig. BÖHÖÖÖÖÖWWW.
Haha tjaaa jag är normal?
Jaja, nu ska jag ha MASSAGE här på hotellet, asså herregud vad sköönt fan, min rygg kan inte röra en fena. Hihi, let's change thaaat part.
Pusssss / veriisperis

KOMMENTARER

Här kan du skriva vad du vill i en kommentar:

Skriv ditt namn eller var anonym:
Ska din dator komma ihåg dig?

Om du vill kan du skriva din E-postadress: (publiceras ej)

Om du har en blogg jag kan kolla in på:

Och så vad du skulle skriva:

Trackback
RSS 2.0